Την προσοχή των καταναλωτών στα καλλυντικά που προωθούνται με τη μέθοδο του τηλεμάρκετινγκ, εφιστούν τα μέλη του Δ.Σ. της Ελληνικής Δερματολογικής Εταιρείας.
Σε συνέντευξη τύπου που πργματοποιήθηκε με αφορμή το 12ο Πανελλήνιο Δερματολογικό Συνέδριο, οι ειδικοί τόνισαν ότι οι ασθενείς θα πρέπει να συμβουλεύονται τους δερματολόγους για την επιλογή και τη σωστή χρήση των καλλυντικών. "Είναι εντυπωσιακό πόσα χρήματα ξοδεύει ο Έλληνας και μάλιστα σε μια εποχή κρίσης, όπως αυτή, για αυτού του είδους τα σκευάσματα", σημείωσε η Δερματολόγος- Αφροδισιολόγος, κ. Μαρία Λουκάτου, επισημαίνοντας ότι "προκαλούν πάρα πολλά προβλήματα.
Οι ειδικοί αναφέρθηκαν μάλιστα στη διαφήμιση μιας κρέμας με περισσότερες από 80 ενδείξεις, μέσω τηλεοπτικού σταθμού. Το Δ.Σ. της Δερματολογικής Εταιρείας έστειλε εξώδικο κατά του τηλεοπτικού σταθμού για να σταματήσει να προβάλλεται η διαφήμιση. Το αποτέλεσμα; Η διαφήμιση μεταφέρθηκε σε άλλο κανάλι και η Εταιρεία τώρα πρέπει να ακολουθήσει την ίδια διαδικασία από την αρχή.
"Οι ασθενείς θα πρέπει να συμβουλεύονται δερματολόγο για τη σωστή χρήση των καλλυντιών. Το πιο σημαντικό είναι το καλλυντικό που θα χρησιμοποιηθεί να είναι φτιαγμένο για τον τύπο του δέρματος", επεσήμαναν οι ειδικοί.