All for Joomla All for Webmasters

Δ Διακόσμηση

Γιατί να κάνω ανακαίνιση;

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Ανακαίνιση φαρμακείου σήμερα, δεν σημαίνει απλή ανακαίνιση των επίπλων – ήτοι ραφιέρες, συρταριέρες, πάγκοι κλπ.

 Στο μυαλό τόσο του φαρμακοποιού, αλλά πολύ περισσότερο του αρχιτέκτονα – σχεδιαστή, θα πρέπει να υπάρχει τούτο: πως η ανακαίνιση πρέπει να εκφράζει έναν νέο επιχειρηματικό σχεδιασμό, μία εξέλιξη, ένα νέο concept για το φαρμακείο και πως σε μια εποχή που ο κόσμος επιθυμεί την καινοτομία και την αξιοπιστία, το όμορφο δεν είναι πλέον αρκετό.

Ο επανασχεδιασμός του καταστήματος θα πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε να δημιουργείται μια σχέση του φαρμακείου με τον πελάτη. «Ένα καλό κατάστημα μάς δημιουργεί την επιθυμία να αγοράσουμε», λένε οι ειδικοί. Ιδιαίτερη σημασία έχει ένας χώρος όπου ο καταναλωτής μπορεί να περιπλανηθεί, να αγγίξει, να δοκιμάσει, να επιλέξει προϊόντα και να δεχθεί υπηρεσίες.

Παρακάτω θα δείτε και κάποια από τα πλέον συνηθισμένα «λάθη» που παρατηρούνται στις ανακαινίσεις των φαρμακείων, ώστε να τα εντοπίσετε και να μπορέσετε να τα αποφύγετε.

α. Μην τοποθετείτε τη συρταριέρα με τα φάρμακα παράλληλα και πίσω από τον πάγκο εξυπηρέτησης. Ο χώρος αυτός είναι από τα πλέον «ζεστά» σημεία έκθεσης προϊόντων και οι ειδικοί θεωρούν πως εκεί καλό είναι να τοποθετούνται προϊόντα που απαιτούν τη συμβουλή του φαρμακοποιού, όπως τα προϊόντα αυτοθεραπείας.

β. Αποφύγετε έναν ογκώδη πάγκο εξυπηρέτησης, που δεν επιτρέπει την επαφή και την ανάπτυξη μιας πιο εμπιστευτικής σχέσης με τον πελάτη.

γ. Μην φτιάξετε μια βιτρίνα, που δεν επιτρέπει την οπτική «επαφή» με το εσωτερικό του φαρμακείου.

δ. Μην τοποθετείτε πάρα πολλά προωθητικά υλικά και εκθετήρια προϊόντων πάνω στον πάγκο εξυπηρέτησης ή στη βιτρίνα, γιατί έτσι περισσότερο προκαλείτε στον πελάτη σύγχυση μηνυμάτων, παρά τον ενθαρρύνετε να αγοράσει κάποιο από τα προβαλλόμενα προϊόντα.

 

Λόγοι που οδηγούν σε ανακαίνιση

- σταθερός τζίρος ή τζίρος με πτωτική τάση

- έναρξη λειτουργίας ενός νέου σύγχρονου φαρμακείου στην περιοχή σας

- πελάτες που δεν βρίσκουν μεγάλη ποικιλία παραφαρμακευτικών προϊόντων

- πολύ περιορισμένος χώρος πωλήσεων

- φθορά των επίπλων

- η ψυχολογική ανάγκη για αλλαγή

 

PHARMACY TODAY

Το νέο site ενημέρωσης των φαρμακοποιών

Email:

Info@pharmacytoday.gr

Τηλ.:

210 9574500

Φαξ:

210 9574500